5 paź 2016

JESIENNY DESZCZ

jesienny deszcz1 (500 x 336)

Kiedy jesienny deszcz

o szyby dzwoni

najlepiej zostać w domu

z kubkiem gorącej herbaty

zasiąść w bujanym fotelu

deszczowa symfonia

uruchomi marzenia

przywoła słońce

szum morza

góry

złotą plażę

lecz niestety

nie każdy

w domu zostać może

nie dla każdego

domowe zacisze

 

są tacy

którzy w wirze życia

do pracy śpieszą

deszczowej symfonii

niestety nie słyszą

krople spadające z nieba

to zwyczajna ulewa

zmoknięci

zziajani

o ciepłych kapciach marzą

a nie o plaży

 

 

autor Anna Bednarek

ilustracja z netu

12 komentarzy:

  1. Ciepły wiersz o jesiennej dżdżystej pogodzie. Słyszę za oknem deszczową symfonię i cieszę się, że roślinki nareszcie nie cierpią z powodu braku wody, poplon powschodzi, a ja w kapciach otulona pledem. Tyle szczęścia naraz.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda mokłam tego dnia, nawet świadomie i z premedytacją, gdy poszłam z psem na spacer w czasie ulewnego deszczu, ale....teraz siedzę przy kubku kawy. Deszcz już mi nie przeszkadza. W domu spokojnie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie cały czas pada :( Słyszy się o powodziach. Trochę mnie to martwi :(

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam pilny wyjazd. Nie obeszło się bez wyjścia z domu. Ale przecież nie jestem z cukru :)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszczowa symfonia, uruchomi marzenia - ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie deszcz dzwoni o szyby i o w kolorze ciemnego brązu, parapet.
    Pozdrawiam Aniu. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ciągle słychać muzykę .............

    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak jak u mnie Tereniu. Pada, pada, pada..............

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wiersz:) Aż się rozmarzyłam czytając...Za chwilę chyba rzeczywiście zrobię sobie gorącej herbatki i sobie...pomarzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kropla kapie kap, kap, kap.
    jeśliś sprytny to ja złap..

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, jesiennie i lirycznie u Ciebie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń