1 paź 2016

DZIEŃ ANIOŁA STRÓŻA

Dzień anioła stróża plakat (500 x 286)

Aniołeczku mój kochany


może w domu dziś zostaniesz


ja poradzę sobie sama


a ty baluj już od rana


przecież święto dzisiaj Twoje


więc leniuchuj za nas dwoje


ja dziś będę uważała


by mi się krzywda nie stała


poleniuchuj chociaż raz


to nie prośba to rozkaz


pa mój Aniele kochany


uwierz  nic mi się nie stanie


 


chociaż święto Anioł ma


nie zamierza leniuchować


wszak do tego jest stworzony


by solidną dać ochronę


czy to święto czy niedziela


Anioł zawsze się udziela


 

 

Anna Bednarek

ilustracja z netu

14 komentarzy:

  1. Oj, ja bym raczej nie dała wolnego Mojemu Stróżowi. ;) . :) .
    Całe szczęście ,że sam wie, co ma robić. :) .
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak? Nawet nie wiedziałam, że dziś taki dzień.
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej, by wolnego dnia z okazji święta sobie nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami dzieci myślą sercem a nie głową :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja co roku pamiętam o tym dniu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście Anioł nie słucha dzieciaków i pilnie pracuje :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętasz o wielu dniach, o których nie mam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) :) :) Może z tej racji, że piszę wierszyki dla dzieci staram się być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to dobrze, że pamiętasz o takim dniu i poinformowałaś nas o tym. Przynajmniej się od rana uśmiecham.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszmy się, że Anioł Stróż przy nas czuwa.
    A dzieci szczególnie strzeże.

    Miłego dnia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu to ważny dzień. Przecież każdy z nas ma swego Anioła Stróża.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, że Anioł nie robi sobie wolnego :)

    Kolorowych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby zawsze w tobie i w nas pozostało cos z dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, tak. Zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń