17 lis 2016

Jesienny poranek

Jesienny poranek

jesienny poranek1 (500 x 375)

 

 

 

 

 
 

Jesienny poranek

bezczelnie

do okien zagląda

nie krępuje się wcale

uśmiecha zalotnie

wabi

kusi

a wygląda doskonale

te srebrne nitki we włosach

utkane z porannej rosy

zmrożone chłodem nocy

elegancki płaszcz z liści utkany

szronem przyprószony

rozwiany włos

 

wie jak kusić

wprawę ma

w końcu robi to od lat

 

nikt mu się nie oprze

 

 

Autor: Anna Bednarek - Antoneta

ilustracja z netu

11 komentarzy:

  1. Poranek w Twoim wierszu przedstawiony jest ciepło i pięknie. U mnie za oknem dziś szaro i smutno. Śnieg stopniał...Tak to już jest o tej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja o tej porze to już różnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zależy w jakim regionie ten poranek...
    U wielu deszcz zaglądał dziś do okien ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienny poranek może być magiczny, kiedy opowiada o nim wspaniała poetka Anna Bednarek. U nas pada każdego dnia, szaro, buro i ponuro. A ja kocham jesień mimo to.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pióro WENA trzymała, więc nie wiem gdzie ona taki poranek widziała :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Elu. Nie jestem poetką. Po prostu piszę co mi w duszy gra. A gra bardzo dużo. Tylko nie mam czasu na blogowanie. Moje roczne maluszki pochłaniają dużo czasu.
    Pozdrawiam cieplutko Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ten liść w końcowej fazie życia. Ech, szkoda, że z człowiekiem nie dzieje się podobnie. Elegancki płaszcz i te srebrne nitki, przyjazny czas. Taka jesień kusi.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie możemy narzekać na jesień. Jest bardzo przyjazna. Przynajmniej u mnie jest taka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie jesienne poranki to mogę oglądać codziennie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny jest ten poranek z Twojego wiersza, oby przez całą jesień były takie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz, że piszesz, co Ci w duszy gra. Wyjątkowo dobra ta dzisiejsza muzyka.

    OdpowiedzUsuń