30 wrz 2016

MÓJ KOCHANY ANIOŁEK

Anioł2 (300 x 408)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mój kochany Aniele

problemów masz ze mną wiele

bo taka trzpiotka ze mnie

że w nocy łobuzuję a w dzień drzemię

i ty biedaku nie możesz spać

musisz nade mną czuwać

załamuje ręce mama załamuje ręce tata

a ja nic na to nie poradzę że jestem taka

w dzień kleją mi się oczka

a śmieją gdy zapada nocka

wtedy na zabawę mam ochotę

trzy po trzy plotę

skaczę jak mała pchełka

nie przestaję nawet na chwilkę

Aniołku ty spać nie możesz

wypełniasz swą rolę w pokorze

i nie narzekasz wcale

że musisz się mną opiekować stale

bacznie czuwasz

przez noc długą

i przez dzionek cały

by mi się krzywda nie stała

ja ci bardzo dziękuję

że się mną opiekujesz

że zawsze otwarte masz oczy

obserwujesz gdzie kroczę

kiedy grozi mi niebezpieczeństwo

rozstawiasz swe skrzydła prędko

zapewniasz bezpieczne lądowanie

dziękuję ci za to Aniołku kochany

 

 

ilustracja z netu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz