22 cze 2016

23 czerwca - Dzień Ojca

„Dzień Ojca”

 dzień ojca 3 (500 x 519)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja mojemu Ojcu życzeń już nie złożę

za to piękny bukiet na grobie położę

zapalę świecę,  modlitwę zmówię

jak bardzo mi go brakuje powiem

bo choć jestem dorosła

tęsknota za Nim mi nie przeszła

wypatruję go wszędzie

na próżno

on już nigdy nie przybędzie

nie uraczy uśmiechem

nie przytuli

nie pogłaszcze po głowie

jak bardzo kocha

już nigdy nie powie

Ojcze kochany

gdybym czarodziejską moc posiadała

ach gdybym posiadała

ale jej nie posiadam

niczego nie zmienię

czasu nie cofnę

tylko cicha modlitwa przy grobie da ukojenie

 

autor: Anna Bednarek

/ilustracja  z netu/

12 komentarzy:

  1. Rozumiem Ciebie Aniu.
    Chociaż człowiek jest już dorosły, ale taty nam brakuje.
    Piękny wierszyk.

    Miłego wieczoru i spokojnej nocki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasu nie da się cofnąć, ale pamięć jest ważna. I to przesłanie o ojcu piękne.
    Ja byłam u mojego taty dziś... dopóki żyje
    i u mojej mamy , aby niczego nie przegapić. Razm porozmawiać i nacieszyć się każdą chwilą. Jakie to ważne wiem, naet gdy czytam Twój wiersz.
    Dopóki żyjemy.
    Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze mamy cudowne wspomnienia i fotografie. Kiedy tęsknota wzbiera, sięgam po album i przeglądam zdjęcia.

    Miłego wieczoru, kolorowych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiersz o ojcu. Czasem rodziców brakuje, choć jesteśmy dorośli. Zostaje pamięć, a ta dopóki trwa, człowiek w pamięci żyje.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamięć o Rodzicach w sercach pozostaje na zawsze. Ale, gdy ich zabraknie, już nic nie jest takie same. Od czasu do czasu wzmaga się tęsknota.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamięć jest ważna. Bardzo brakuje Rodziców, mimo, ze człowiek jest dorosły.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest z tobą
    nad tobą czuwa
    tak długo jak pamietasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wierszyk Aniu. Rodzice sa z nami na zawsze.
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamięć pozostanie na zawsze

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda Tereniu. Czuje ich obecność

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam dobrych wspomnień niestety!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mój Ojciec był cudowny

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń