15 gru 2015

Niedługo Boże Narodzenie

Pachnie cynamonem

Imbirem

Goździkami

To niechybny znak

Że Boże Narodzenie przed nami

Każda gospodyni się krząta

Piecze

Gotuje

Sprząta

Zdążyć ze wszystkim musi

Nim przyjdzie na świat Jezus malusi

Pięknie ubrana jodełka

Promienieje

Dumnie stoi w odświętnym stroju

Czekając na przyjście Pana

Serca przygotowane

Pełne miłości

Przepełnione radością

Z nadzieją

Czekają 


A Maryja

Na osiołku  jedzie

Droga do Betlejem wiedzie

Już niedługo kres podróży

Narodzi się Dziecię Boże  





16 komentarzy:

  1. Taka Babcia, to skarb! Dzieci już wiedzą wszystko o Narodzeniu i o świętach. A na dodatek utalentowane i pieknie to przedstawiają na swoich ilustracjach, które zdobią wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak! Dzieci rysują, rysują, a potem czekają aż babcia wykorzysta ich ilustracje. Cóż mi innego pozostaje?

    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?list=PLD4A6705B308500A7&v=2Z9jyOAXrhc

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż Tobie Aneczko zazdroszczę tej Gromadki Wnucząt.
    Tego nastroju przedświatecznego,
    zapachu cynamonu i goździków.
    Pieczenia ciasteczek z Wnuczętami, bo wiem,
    że one Tobie zawsze pomagają.
    Taki nastrój świąteczny panował zawsze w moim Rodzinnym Domu.
    I ja staram się tę tradycję podtrzymać i przekazać ją Dzieciom.
    Ale w tym roku jest inaczej.
    Jeszcze nie jestem w stanie ze swoim zdrowiem
    przygotować Świąt i jestem zaproszona do swoich Dzieci.
    A obrazki Wnucząt w Twoich wierszach są zawsze piękne.
    Bądźcie szczęśliwi.

    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.Ważne, że spędzisz Święta z Rodziną. Tym razem Dzieci Ci urządzą wspaniałe Święta, a za rok spotkacie się u Ciebie.
    Ja tradycyjnie moje Dzieci wraz z rodzinami goszczę u siebie. Tak jest co roku, póki sił starczy. A jest nas faktycznie spora gromadka.

    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny opis przygotowań do Świąt i obrazek też. To sama radość i masz rację, dopóki starczy sił...
    Pozdrawiam i już dzisiaj życzę Tobie Aniu i całej Twojej Rodzince Wspaniałych Świat w pięknej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby jak najdłużej starczyło sił. W sumie do przygotowań nie jestem sama. dzieci mi pomagają. Wspólnymi siłami szykujemy wspaniała ucztę ;)

    Wzajemnie Olu Tobie i całej Twojej Rodzinie cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi porządkami bym nie przesadzała.
    Jezus i tak odwiedzi każdy dom, który czeka na jego przyjście :)
    A czy on musi być wysterylizowany i...nerwowy, bo zmęczony? ;)


    Miłego wieczoru, Antoneto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przesadzam z porządkami.
    Więcej czasu zabiera mi pieczenie przeróżnych ciasteczek, ciast i gotowanie świątecznych potraw :)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak naprawdę nie wiadomo czy bardziej lubimy oczekiwanie na święta, czy same święta. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiersz związany z Bożym Narodzeniem. Aniu Ty i gromadka wnucząt obok. To ma niezwykły urok, szczebiot dzieci i pieczenie pierników. Tęsknie za takim obrazkiem w moim życiu.
    Pozdrawiam świątecznie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja lubię choinkę ubierać, ale jak przyjdzie do rozbierania, to już mi się nie chce. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieczenie z wnukami to sama radość. Też się tego doczekasz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ten czas leci! W Twoim domu pachnie już świętami :) Mnie ostatnio chwyciło choróbsko i niestety nie mam siły ani do porządków, ani do wypieków. Mam tylko nadzieję, że w nadchodzącym tygodniu będę już w lepszej formie.
    Jesteś super-babcią i wzorem dla mnie na przyszłość. Twoje wnuczęta mają wielkie szczęście.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, ze choroba minie i na Święta będziesz zdrowa.
    A ja z wnukami piekę. I to dość sporo. Musiałyśmy napiec ciasteczek na jutrzejszy jarmark świąteczny organizowany przez Dzieci Marii, a wnuczki tam należą.

    Pozdrawiam gorąco i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń