8 gru 2015

Matka jak dobry Anioł

„Jak dobry Anioł”


 



 


Dla każdej matki


Najważniejsze są dziatki


Więc gdy masz kłopoty


Nie zwlekaj ani minuty


Wołaj


Ona jak dobry Anioł


Przybędzie z pomocą


Przytuli


Osuszy łzy


Pomoże Ci


Pora nie ma znaczenia


Ty tylko zawołaj


Matka przybędzie


Choćby na skrzydłach Anioła


Nie zamykaj się   


Wołaj


Przybędzie z pomocą


Nawet w środku nocy


Rozwiąże problem


Pomoże Ci 


Osuszy łzy


 

/ilustracja z internetu/

                                                  

17 komentarzy:

  1. O tak...mama jest tą, na którą zawsze można liczyć ;)
    Przynajmniej moja.
    Znam też mamy, do których nie można się zwrócić o pomoc.
    Bywa i tak....

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,
    to prawda, miłość Matki jest bez granic, ja wieki.
    Dlatego Matka jest dla nas taka w życiu ważna.

    Miłego dnia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też na swoją zawsze mogłam liczyć. Teraz jest moim Aniołem w niebie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zabraknie Matki, nieustannie odczuwamy Jej brak.

    Miłego popołudnia Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba zawsze o tym pamiętać. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz Matki zawsze mam w mym sercu .

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Antneto, teraz sama jesteś tą wspaniałą mamą, niosącą pomoc i radość swoim dzieciom.
    Masz wielkie serducho i dlatego również Twoje wiersze są wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieci są dla mnie najważniejsze. Ale chyba większość matek tak ma. Dziękuję za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny wiersz, czuły i piękny. Wszystkie słowa o Matce są ciepłe i płynące z głębi serca. Twojego,wielkiego serca, Aniu.
    Matka, już samo słowo wiele znaczy, a osoba do której mówiliśmy ,,MAMO", choć jej nie ma już na świecie, zawsze będzie z nami w chwilach naszej wielkiej radości, ale także porażek, kiedy życie nas sponiewiera. Wspominam moją Mamę często, co więcej, odwołuję się do jej mądrości. Często podejmuję decyzje kierując się jej postępowaniem. Teraz jestem mamą trójki dorosłych, mądrych dzieci. W ich wychowaniu pomogła mi pamięć Matki i wzorce jakie wyniosłam z domu rodzinnego.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piękny wiersz i przepełniony miłością.

    To tylko urywek tekstu do piosenki Mieczysława Fogga - serce Matki.
    Jedynie serce Matki uczuciem zawsze tchnie
    Jedynie serce Matki o wszystkim dobrze wie
    Dać trochę ciepła umie, i każdy ból zrozumie
    A gdy przestaje dla nas bić - tak ciężko, ciężko żyć!

    Zawsze jak jest mi źle słucham tej piosenki.
    Staram się dla moich Dzieci być matką na którą mogą zawsze liczyć, w każdej chwili i w każdej sytuacji.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piosenka dla Mamy :)

    https://www.youtube.com/watch?v=Em-6jhDP4C4

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochać to inna forma słowa dawać a miłość matki jest bezwarunkowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też o swojej Mamie ciągle myślę. Mimo, iż sama jestem już babcią, bardzo mi Jej brakuje.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i jakże prawdziwe słowa piosenki.
    Ja dla moich Dzieci też zrobiłabym wszystko :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu dziękuję za piosenkę.
    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, kochać to znaczy dawać. ja moim Dzieciom oddałabym wszystko. Moje serce jest ogromne i otwarte o każdej porze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mądrze rzeczesz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń