4 maj 2016

Dzisiaj Dzień Strażaka

https://www.youtube.com/watch?v=vcmfeHDYHF0

12 komentarzy:

  1. Brawo, brawo! Dla Ani i dla Bodgana. A przede wszystkim dla dzielnych strażaków w Dniu ich święta i nie tylko . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zięcia strażaka, więc ten temat jest mi bardzo bliski. Nieraz ociera się o śmierć. To nie tylko pożary :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione, ale szczere życzenia dla Twojego zięcia, oby jak najmniej niebezpieczeństw. Pozdrawiam Aniu. :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam. I za wierszyk, i za ładny obrazek - dziękuję, bo jak zwykle rozradowały moje wewnetrzne dziecko. Życzenia dla Zięcia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Tereniu i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako dziecko zawsze chodziłam na święto strażaków na boisko szkolne, gdzie odbywały się pokazy i ćwiczenia, Szkoda, że teraz tego za mało pokazywania dzieciom. Życzę Wszystkim dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo odpowiedzialny zawód i strażacy są bardzo potrzebni w każdym nieszczęściu.

    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jeszcze do tego moja córka ma imieniny w Dzień Strażaka :) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj w moim mieście była impreza z okazji Dnia Strażaka. Spóźniona, ale jaka!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strażacy to nie tylko pożary, ale różne trudne akcje. Muszą mieć dobrą formę i niezachwianą psychikę.


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrówka dla córki.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń