21 maj 2013

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki

 „Dziękuję Mamo!„

Mamo!


to Ty życie mi dałaś


Mamo!


to Ty  do życia w świecie przygotowałaś


dziękuję ci za to


dziękuję i za to


że wiele trudu włożyłaś


bym się uczyła kształciła


gdyby nie TY Mamo


nie wiem co by się ze mną stało?


co by ze mnie wyrosło?


pewnie w świat bym poszła


bez szkoły bez nauki


bo mą głowę zaprzątały dyrdymałki


dzięki Ci Mamo kochana


za te rozmowy do białego rana


za to że cierpliwości nie traciłaś


i wielokrotnie spokojnie tłumaczyłaś


że złym postępowaniem


wielu ludzi ranię


te rozmowy wyjaśnienia


dały mi wiele do myślenia


to kim dziś jestem- Tobie zawdzięczam


i jestem Ci za to ogromnie wdzięczna


kocham CIĘ MAMO szalenie


i to się nigdy nie zmieni


zawsze będę Cię kochała


za to ze jesteś taka wspaniała


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz