27 maj 2013

Pamiętam Mamo

 Oj tak pamiętam

pamiętam Mamo kochana

jak siadywałam na Twych kolanach

Ty mnie do piersi tuliłaś

jak bardzo kochasz mówiłaś

łzy ocierałaś

pocieszałaś

 

oj tak pamiętam

pamiętam Mamo kochana

jak chodziłaś zatroskana

jak dręczyła Cię trwoga

gdy zmogła mnie choroba

jak swe łzy skrycie ocierałaś

z miłością w chorobie doglądałaś

 

oj tak pamiętam

pamiętam Mamo droga wspaniała

jak bajeczki na dobranoc opowiadałaś

piękne radosne to były wieczory

niestraszne mi były potwory

bo Ty ze mną byłaś

do piersi tuliłaś

łzy strachu ocierałaś

pocieszałaś

 

oj tak pamiętam

pamiętam Mamo droga

jak uczyłaś mnie miłości do Boga

drogę do niego wskazywałaś

prosiłaś bym mu zaufała

jak Ty ufasz

jak Ty słuchasz

bym wedle przykazań żyła

i nigdy wiary się nie wstydziła

 

oj tak tak

choć minęło już tyle lat

choć urosłam i dojrzałam

pamiętam

na zawsze zapamiętałam

jaka jesteś kochana  wspaniała

 

 

2 komentarze:

  1. http://lena25.blog.pl/ zapraszam do czytania mojego bloga, dopiero zaczynam wiec chce sie troszke zapromować wiec przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lenka
    Ja też jestem początkująca na blogu.Ale mam nadzieję, że zaczną nas odwiedzać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń