8 paź 2017

ZATAŃCZ ZE MNĄ

zatańcz ze mną (500 x 281)

 

 

 

 

 
Zatańcz ze mną

choć jeden raz

weź mnie w ramiona

wirujmy na parkiecie

jak za dawnych lat

możesz podeptać mi stopy

możesz pomylić kroki

weź mnie tylko w ramiona

chcę poczuć klimat

młodzieńczych lat

orkiestra gra

dusza wyrywa się

tańczyć chce

chodź

podaj dłoń

nie ociągaj się

walc w uszach brzmi

wirujmy

leciutko

na palcach

 

stopy same niosą

wystukują rytm

 

o tak

wiruję w przestworzach

serce drży

wraca młodość

wspomnienia

tańczymy

ja i ty

nie przestawaj

tańcz

 

raz

dwa

trzy

raz

dwa

trzy

 

jak cudownie

tańczmy

nie puszczaj mnie

jeszcze

jeszcze tańczyć chcę

 

i w prawo

i w lewo

aż w głowie zaszumi

zakręci się

nie trzeba szampana

szczęśliwa

od szczęścia pijana

zataczam się

 

choć strzyka w kolanach

mogę tak tańczyć

do rana

aż słońce rozjaśni mrok

otuli ciepłym promieniem

 

z rozrzewnieniem

zapamiętamy tę noc

 

 autor:Anna Bednarek

ilustracja z netu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz