4 wrz 2017

TAŃCZYĆ CHCĘ

Tańczyć chcę (245 x 305)



Ach, te sny!

Cudowne sny.

Tańczymy walca.

Tańczymy ja i ty.

Nie cichnie muzyka.

Gra i gra, wciąż gra.

Melodię sprzed lat.

Ja w twych ramionach.

Leciutko, na palcach,

tańczę walca.

Wiruję.

Szalona.

Ja i ty.

W głowie szum.

Orkiestra gra.

To walc.

Wiedeński walc.

Tańczymy

jak za dawnych lat.

Romantycznie.

Ja i ty.

Ty i ja.

Orkiestra gra.

Walca gra.

A to co?

To nie walc.

To nie muzyka.

Ciche tykanie słychać.

To głos budzika.

Nie, nie, nie!

Ni chcę budzić się........

Tańczyć chcę.

Nie!

To nie może być sen.

To bal.

Tańczymy.

Ja i ty.

Orkiestra gra.

Niech ten sen trwa.

Nie chcę budzić się.

Tańczyć chcę.

Tańczyć chcę.

Tańczyć chcę……

 


 ilustracja z netu

8 komentarzy:

  1. Tak tańczyć chcę!!! Taniec kojarzy mi się z życiem.....wirujemy radośni,wolni rozprężeni..tańczmy ,tańczmy jaknajwięcej!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sen... aż nie chce się obudzić.
    Takie sny rzadkością są. Mnie się ostatnio koszmary śnią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszmary tez miewam niestety

    Pozdrawiam Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej we śnie spadam w przepaść, stąd mogę wyjść wszędzie, pod warunkiem, że nie spojrzę w dół. A Twój sen o walcu wiedeńskim ma urok i w dodatku kobiecą kibić.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko miewam sny, w których tańczę.
    Zazwyczaj podróżuję. Czy to ciekawsze niż taniec? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W przepaść to ja tez często wpadam i nawiedzają mnie różne dziwne stwory

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podróże kształcą - jak mówi powiedzenie, więc taki sen ma wartość.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń